piątek, 23 kwietnia 2010

Spaghetti z czosnkiem, mozarellą, bazylią i pomidorami

najlepsze, najprostsze, aromatyczne... krótko mówiąc moje ulubione! mogę je jeść codziennie!!

składniki:
makaron spaghetti lub tagiatelle lub linguine- można inne ale te wydają mi się najlepsze:)
pomidorki koktajlowe
czosnek
bazylia
papryczka peperoncino
mozarrella
oliwa z oliwek

pomidorki kroimy na pół, mozarelle w kostkę, wrzucamy do miski, dodajemy resztę składników i mieszamy. Dobrze jak składniki mają szansę się przegryźć. 
Gotujemy makaron i gorący dodajemy do miski z pozostałymi składnikami - mieszamy i od razu pałaszujemy:)

2 komentarze:

  1. Od 8 marca jem ryz codziennie, a najczesciej 2 razy dziennie. Wciagu ostanich 2 tygodnii byly 3 dni kiedy nie jadlam sushi i przeokropnie chce mi sie prawdziwego chleba na zakwasie, czosnku, bazylii i oliwy!!!
    Katujesz mnie tymi przepisami!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym już z głodu umarła - nie tknę się sushi ;) a tydzień bez czosnku i bazylii to tydzień stracony:) kiedy wracacie?

    OdpowiedzUsuń